گزارش ناظر بازی پرسپولیس تراکتور
گزارش ناظر بازی پرسپولیس تراکتور
اخباراخبار ورزشیفوتبالورزش

گزارش ناظر بازی پرسپولیس و تراکتور چه بود

نظرات

ناظر بازی پرسپولیس و تراکتور می‌گوید تنش میان هواداران دو تیم از ساعت‌ها قبل از بازی وجود داشت و تا پایان این دیدار ادامه یافت که حتی منجر به مصدومیت فرمانده نیروی انتظامی در ورزشگاه شد.

غلامرضا سلیمانی، ناظر این بازی که از ساعاتی قبل از شروع مسابقه در ورزشگاه حضور داشت و مسوولیت گزارش اتفاقات درون و بیرون زمین را بر عهده دارد، در گفت‌وگو با ایسنا گفت: گزارش کامل اتفاقات این بازی را به سازمان لیگ ارائه کردم و سازمان لیگ برای بررسی و ارائه نظر به کمیته انضباطی ارائه می‌دهد.

برخورد سنگ به پای فرمانده نیروی انتظامی

ناظر این بازی با اشاره به برخورد سنگ به فرمانده نیروهای انتظامی درون ورزشگاه گفت: در هنگام اخراج ساکت الهامی از کنار زمین، سنگی از سکوهای پشت نیمکت‌های ورزشگاه پرتاب شد که به پای فرمانده میدان برخورد کرد و او از شدت درد روی زمین افتاد. اگر خدای نکرده این سنگ به سر او اصابت کرده بود، اتفاق ناگواری رقم می‌خورد.

چه کسی شروع کننده تنش بود

در واکنش به این سوال که هواداران کدام تیم شروع کننده این اتفاقات روی سکوهای ورزشگاه بودند؟گفت : این طور نیست که بگوییم چه کسی شروع کرد. از ساعاتی قبل از بازی تنش روی سکوها وجود داشت و تا پایان بازی ادامه یافت. مسوولان تلاش کردند اتفاقات ناگوار کاهش یابد.

مطالب مرتبط

افتخارات و مدال های کوبی براینت به همراه زندگی خانوادگی و عکس هایش بیوگرافی

مقاله قبلی

اطلاعات درباره سقوط هواپیمای ارتش آمریکا در افغانستان + سقوط بالگرد ارتش آمریکا

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*